|
Vállalati komplex infokommunikációs fejlesztés az ANIPHARMA Kft-nél
|
|
|
 |
- a kedvezményezett neve: ANIPHARMA Állatgyógyászati és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
- a projekt címe: Vállalati komplex infokommunikációs fejlesztés az ANIPHARMA Kft-nél
- a szerződött támogatás összege: 6.612.000,- Ft
- a támogatás mértéke (%-ban): 40,00 %
- a szerződött visszatérítendő támogatás (hitel) összege: 8.265.000,- Ft
- a visszatérítendő támogatás (hitel) mértéke (%-ban): 50,00 %
- a projekt tartalmának bemutatása:
A társaság 1991-ben jött létre belföldi magánszemélyek alapításával. Működésének kezdetétől állatgyógyszer, gyógyászati termékek nagykereskedelmével foglalkozik, termék portfólióját képezi valamennyi Magyarországon engedélyezett állatgyógyászati készítmény, takarmány-kiegészítő, fertőtlenítőszer. Az ANIPHARMA Kft. az ország vezető állatgyógyszer forgalmazó vállalatai közé tartozik, piaci részesedése kb. 15%-os. Főleg Békés, Csongrád, Bács-Kiskun, Jász-Nagykun-Szolnok, Hajdú-Bihar megyékben valamint Romániában találhatók partnereik. Vevőik elsősorban mezőgazdasági nagy- és kisüzemek valamint az őket ellátó állatorvosok. A cég székhelye az alakulástól Debrecenben van, azonban a cég logisztikai központja békéscsabai. Több állatgyógyászati patikával is bír többek között Szeghalmon, Gyomaendrődön, Nagyszénáson. A kínált és igénybevett minőségi termékek, szolgáltatások iránt mutatkozó egyre bővülő kereslet és az ágazat specifikus szakemberhiány megköveteli, hogy a szervezetben olyan strukturális változásokra kerüljön sor, amellyel hatékonyan és egyszerűen lehet tervezni, szervezni, nyilvántartani, nyomonkövetni, kimutatni és elemezni a párhuzamosan jelentkező humán-, eszköz- és anyagerőforrás kapacitásigényeket, a vagyongazdálkodást, a terv-tény adatok adott pillanatban mutatkozó állapotát.
A menedzsment kiemelt odafigyeléssel végzi a tevékenységét, azonban a gazdálkodás mérete, a forgalmazott termékpaletta összetettsége és a hozzájuk kapcsolódó speciális adminisztrációs terhek miatt szükségessé vált a folyamatok újragondolása, racionalizálása a költséghatékony működés és a vagyongazdálkodás biztosítása érdekében. A gazdálkodó rentábilis beruházási igénye olyan egyedi informatikai rendszer bevezetését indokolja, mellyel képes a munkavállalók, beszállítók és egyéb (eszköz, anyag) erőforrások tervezésére és kezelésére, illetve online módon aktuális vezetői információkhoz való hozzáféréshez a vállalkozás valós idejű működési állapotának vonatkozásában. Cél a szervezeti működés letisztulása, átláthatósága és egyszerűsödése, amely a beszállítók és vevők megelégedettségéhez, a munkavállalók és vezetés jobb kapcsolatához, hatékonyabb készlet és vagyongazdálkodáshoz vezet.
A Woodpecker Complex vállalatirányítási szoftverrendszer két célfunkcionális területen történő bevezetésével a munkafolyamatok integrált rendszerben kerülnek menedzselésre, mely során egy rendszerben dolgozhatnak az árukezelők, technikusok, adminisztrátorok és a menedzsment, amely a szakemberhiányos gazdasági környezetben versenyelőnyt biztosít a kihasználtság és hatékonyság növelésével a területen dolgozó más szereplőkhöz képest elsősorban a gyors, tudatos vevőkezelés és kiszolgálás, az értékesítés támogatása révén.
- a projekt befejezési dátuma: 2021.03.17.
- projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01606
|
 |
|
|
|